Siirry sisältöön

työllisyys ja osaaminen

Tuloksia: Näyttämöt ja kasvunpajat

Tuloksia: Näyttämöt ja kasvunpajat

Tästä oli kyse Näyttämöt ja kasvunpajat -hankkeen tavoitteena oli…

Tuloksia: Töitä! Osaaminen käyttöön

Tuloksia: Töitä! Osaaminen käyttöön

Töitä! Osaaminen käyttöön -hankkeen tavoitteena oli lisätä asiakaslähtöistä, monituottajamallin…

Tuloksia: Tulevaisuuspajalta Työhön Tuetusti (TUTTU)

Tuloksia: Tulevaisuuspajalta Työhön Tuetusti (TUTTU)

Tästä oli kyse: Tulevaisuuspajalta Työhön Tuetusti (TUTTU) -hankkeen tavoitteena…

Virtual Writers’ Room yhdistää käsikirjoittajat virtuaalitilaan

Virtual Writers’ Room yhdistää käsikirjoittajat virtuaalitilaan

Uusi 6Aika-hanke Virtual Writers’ Room kouluttaa nuoria käsikirjoittajia ryhmä-…

Kuutoskaupungit valmentavat digiosaajia uudessa Digipore-hankkeessa

Kuutoskaupungit valmentavat digiosaajia uudessa Digipore-hankkeessa

Kuutoskaupungit tarttuvat yksissä tuumin osaamisen haasteisiin, joita digitalisaatio tuo…

Katso video: Virtaa pelialalle – uusia osaajia ja pelejä

Katso video: Virtaa pelialalle – uusia osaajia ja pelejä

6Aika-strategiassa kehitetään pelialaa monin tavoin. Game Time -hanke valmentaa uusia osaajia…

Suomen paras opiskelijapeli valittiin Bit1-tapahtumassa

Suomen paras opiskelijapeli valittiin Bit1-tapahtumassa

Uudessa Bit1-tapahtumassa Helsingin Suvilahdessa valittiin Suomen paras opiskelijapeli. Tapahtuma…

TUTTU-hankkeen tuloksia: Ideaverstas-malli ja muuta osallistamista työnhakijoille

TUTTU-hankkeen tuloksia: Ideaverstas-malli ja muuta osallistamista työnhakijoille

TUTTU-hanke kehitti Turussa ja Tampereella uusia tapoja, joilla työnhakijat…