palvelumuotoilu
Tukea käyttäjälähtöiseen kehittämiseen
17.02.2021
Käyttäjälähtöistä kehittämistä voi tehdä yhteiskehittelyillä, testauksilla sekä käyttäjäkokeiluilla. Tuotekehittäjän…
Yhteiskehittämisen ABC – Askeleet yhteiskehittämiseen Espoon oppimisympäristöissä
22.10.2020
Yhteiskehittämisen ABC innostaa yrityksiä ja kaupungin oppimisympäristöjen toimijoita innovatiiviseen…
Ilmastoviisaat palvelut taloyhtiöissä -markkinaselvitys
10.06.2020
Tämä markkinaselvitys esittelee taloyhtiöiden kiinnostusta, maksuhalukkuutta ja -kykyä hankkia…
Espoon avoimen osallisuuden malli
08.08.2019
Malli on ehdotus kaupunkitasoiseksi avoimen osallisuuden toimintatavaksi, kun kohteena…
Yhteiskehittämisen käsikirja
Yhteiskehittämisen menetelmät ja työkalut auttavat kaupunkiekosysteemin kaikkia toimijoita –…
Avoimen osallisuuden käsikirja
Tässä käsikirjassa esitellään Avoimen osallisuuden malli, jonka avulla kaupunki…
Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille
Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille asiakasymmärryksen hankkimiseksi ja palveluiden kehittämiseksi.
Asiakaspalvelumallin kehittäminen
Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.