Siirry sisältöön

palvelumuotoilu

Tukea käyttäjälähtöiseen kehittämiseen

Tukea käyttäjälähtöiseen kehittämiseen

Käyttäjälähtöistä kehittämistä voi tehdä yhteiskehittelyillä, testauksilla sekä käyttäjäkokeiluilla. Tuotekehittäjän…

Yhteiskehittämisen ABC – Askeleet yhteiskehittämiseen Espoon oppimisympäristöissä

Yhteiskehittämisen ABC – Askeleet yhteiskehittämiseen Espoon oppimisympäristöissä

Yhteiskehittämisen ABC innostaa yrityksiä ja kaupungin oppimisympäristöjen toimijoita innovatiiviseen…

Ilmastoviisaat palvelut taloyhtiöissä -markkinaselvitys

Ilmastoviisaat palvelut taloyhtiöissä -markkinaselvitys

Tämä markkinaselvitys esittelee taloyhtiöiden kiinnostusta, maksuhalukkuutta ja -kykyä hankkia…

Espoon avoimen osallisuuden malli

Espoon avoimen osallisuuden malli

Malli on ehdotus kaupunkitasoiseksi avoimen osallisuuden toimintatavaksi, kun kohteena…

Yhteiskehittämisen käsikirja

Yhteiskehittämisen käsikirja

Yhteiskehittämisen menetelmät ja työkalut auttavat kaupunkiekosysteemin kaikkia toimijoita –…

Avoimen osallisuuden käsikirja

Avoimen osallisuuden käsikirja

Tässä käsikirjassa esitellään Avoimen osallisuuden malli, jonka avulla kaupunki…

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille asiakasymmärryksen hankkimiseksi ja palveluiden kehittämiseksi.

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.