Siirry sisältöön

asiakkuus

Ole avoin ja uskalla kokeilla!

Ole avoin ja uskalla kokeilla!

Asiakaspalvelua kehittämässä, osa 2/3 Asiakasdata ja analytiikka, Snapchat ja…

Kaupungeille käyttäjä­ystävälliset digipalvelut yhteisen muotoilu­kielen avulla

Kaupungeille käyttäjä­ystävälliset digipalvelut yhteisen muotoilu­kielen avulla

Yhteisen muotoilukielen luominen olisi älykäs ja tehokas tapa toteuttaa…

Tampereella muotoillaan yritys­yhteistyötä

Tampereella muotoillaan yritys­yhteistyötä

6Aika Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen keskeisenä tavoitteena on…

Turussa työllistymistä tuetaan ideaverstaissa

Turussa työllistymistä tuetaan ideaverstaissa

Tulevaisuuspajalta Työhön Tuetusti-hanke (TUTTU) järjestää Turun ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa…

Turussa kartoitetaan yrityspalveluja

Turussa kartoitetaan yrityspalveluja

SELKO on Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen osatoteutus, jonka…

Helsinki kehittää palvelujaan

Helsinki kehittää palvelujaan

Helsinki on mukana toteuttamassa 6Aika-strategiaa kolmen kärkihakkeen voimin. Avoin…

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke kaupunkilaisten asialla

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke kaupunkilaisten asialla

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihakkeen viitekehyksenä ja välineenä on…

Tampereella käynnistyi kärkihanketyö

Tampereella käynnistyi kärkihanketyö

Tampereella järjestettiin 6Aika-kärkihankkeiden kick off -tapahtuma tiistaina 16.6.2015. Tilaisuudessa…