asiakkuus
Ole avoin ja uskalla kokeilla!
27.10.2016
Asiakaspalvelua kehittämässä, osa 2/3 Asiakasdata ja analytiikka, Snapchat ja…
Kaupungeille käyttäjäystävälliset digipalvelut yhteisen muotoilukielen avulla
26.10.2016
Yhteisen muotoilukielen luominen olisi älykäs ja tehokas tapa toteuttaa…
Tampereella muotoillaan yritysyhteistyötä
15.09.2016
6Aika Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen keskeisenä tavoitteena on…
Turussa työllistymistä tuetaan ideaverstaissa
19.02.2016
Tulevaisuuspajalta Työhön Tuetusti-hanke (TUTTU) järjestää Turun ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa…
Turussa kartoitetaan yrityspalveluja
08.12.2015
SELKO on Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen osatoteutus, jonka…
Helsinki kehittää palvelujaan
04.11.2015
Helsinki on mukana toteuttamassa 6Aika-strategiaa kolmen kärkihakkeen voimin. Avoin…
Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke kaupunkilaisten asialla
07.09.2015
Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihakkeen viitekehyksenä ja välineenä on…
Tampereella käynnistyi kärkihanketyö
17.06.2015
Tampereella järjestettiin 6Aika-kärkihankkeiden kick off -tapahtuma tiistaina 16.6.2015. Tilaisuudessa…