asiakkuus
Chat-palvelu on osoittautunut tarpeelliseksi Oulun asiakaspalvelussa
01.02.2018
Chat-palvelua on testattu Oulu10:ssä ja neuvolassa. Telia on ollut…
Northern Service Day keräsi ennätysyleisön
Northern Service Day keräsi 24.1. ennätysyleisön Ouluun. Mukaan ilmoittautui…
Ihmisten muotoilema kaupunki: palvelut sujuviksi yhdessä yritysten kanssa
08.12.2017
Seminaarissa haettiin ideoita entistä sujuvampaan asiakaskokemukseen esimerkiksi muotoilusta, vuorovaikutuksesta…
Avoin osallisuus ja asiakkuus -sivut julki
12.09.2017
Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen sivut on julkaistu osoitteessa…
Lapsiperheiden sähköiset palvelut yhteen paikkaan
22.06.2017
Kuutoskaupungeissa kehitetään lapsiperheiden palveluiden digitalisaatiota asiakaslähtöisesti kuuntelemalla lasten vanhempien…
Kaikki äänet kuuluviin!
20.06.2017
6Aika-kärkihanke Avoin osallisuus ja asiakkuus haluaa rakentaa palveluekosysteemiä, jossa…
Tekoälykokeilua Espoossa
16.06.2017
Espoo ja Tieto testaavat tekoälyä palvelupolkujen tunnistamiseen Espoon kaupunki…
Espoo loi viitekehyksen asiakastuen keskittämiselle
31.05.2017
Espoon kaupunki on luonut käytännönläheisen toimintamallin, jonka avulla sähköisen…