Siirry sisältöön

asiakkuus

Chat-palvelu on osoittautunut tarpeelliseksi Oulun asiakaspalvelussa

Chat-palvelu on osoittautunut tarpeelliseksi Oulun asiakaspalvelussa

Chat-palvelua on testattu Oulu10:ssä ja neuvolassa. Telia on ollut…

Northern Service Day keräsi ennätysyleisön

Northern Service Day keräsi ennätysyleisön

Northern Service Day keräsi 24.1. ennätysyleisön Ouluun. Mukaan ilmoittautui…

Ihmisten muotoilema kaupunki: palvelut sujuviksi yhdessä yritysten kanssa

Ihmisten muotoilema kaupunki: palvelut sujuviksi yhdessä yritysten kanssa

Seminaarissa haettiin ideoita entistä sujuvampaan asiakaskokemukseen esimerkiksi muotoilusta, vuorovaikutuksesta…

Avoin osallisuus ja asiakkuus -sivut julki

Avoin osallisuus ja asiakkuus -sivut julki

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen sivut on julkaistu osoitteessa…

Lapsi­perheiden sähköiset palvelut yhteen paikkaan

Lapsi­perheiden sähköiset palvelut yhteen paikkaan

Kuutoskaupungeissa kehitetään lapsiperheiden palveluiden digitalisaatiota asiakaslähtöisesti kuuntelemalla lasten vanhempien…

Kaikki äänet kuuluviin!

Kaikki äänet kuuluviin!

6Aika-kärkihanke Avoin osallisuus ja asiakkuus haluaa rakentaa palveluekosysteemiä, jossa…

Tekoäly­kokeilua Espoossa

Tekoäly­kokeilua Espoossa

Espoo ja Tieto testaavat tekoälyä palvelupolkujen tunnistamiseen Espoon kaupunki…

Espoo loi viite­kehyksen asiakas­tuen keskittämiselle

Espoo loi viite­kehyksen asiakas­tuen keskittämiselle

Espoon kaupunki on luonut käytännönläheisen toimintamallin, jonka avulla sähköisen…