asiakkuus
Yritysyhteistyön toimintamalli – Käsikirja kehittäjälle
08.08.2019
Mallin tavoitteena on mahdollistaa nopeat kokeilut ja ketteröittää hankintoja.
Käsikirja palveluneuvonnan tarjoamiseen ja kehittämiseen monituottajaympäristössä
Opas monituottajaympäristössä tapahtuvan neuvonnan toimintamallin rakentamiseen.
Yritykset, yhteisöt ja asukkaat mukana: kärkihankkeiden tuloksia Tampereella
13.06.2018
Tampereen kaupungin strategia rohkaisee kehittämään kaupunkia yhdessä eri toimijoiden…
Katso video: Kohti asiakaslähtöisiä kaupunkeja
04.06.2018
Kaupungit avautuvat uudelle yhteistyölle yritysten ja koko kaupunkiyhteisön kanssa….
Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke päättyy: kaupunkien palvelukehitykseen luotiin uutta toimintatapaa
16.04.2018
Kärkihanke käynnisti toimintakulttuurin muutoksen kuutoskaupungeissa. Kaupungit ovat siirtymässä kohden…
Tuloksia: Avoin osallisuus ja asiakkuus
25.09.2015
Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere, Turku ja Oulu vahvistivat elinkeinoelämän…
Asiakaskokemuksen mittaaminen luo perustaa palvelujen kehittämiselle
15.03.2018
Asiakaskokemusta kuvaavaa tietoa on kerättävä aktiivisesti, jotta kaupungin työntekijät…
Oulu10:n tavoitteena maailman paras asiakaspalvelu
05.02.2018
Oulu10:n asiakaspalvelun tähtäimessä on yhden luukun periaate sekä monikanavaisuus….