Siirry sisältöön

asiakkuus

Yritysyhteistyön toimintamalli – Käsikirja kehittäjälle

Yritysyhteistyön toimintamalli – Käsikirja kehittäjälle

Mallin tavoitteena on mahdollistaa nopeat kokeilut ja ketteröittää hankintoja.

Käsikirja palveluneuvonnan tarjoamiseen ja kehittämiseen monituottajaympäristössä

Käsikirja palveluneuvonnan tarjoamiseen ja kehittämiseen monituottajaympäristössä

Opas monituottajaympäristössä tapahtuvan neuvonnan toimintamallin rakentamiseen.

Yritykset, yhteisöt ja asukkaat mukana: kärkihankkeiden tuloksia Tampereella

Yritykset, yhteisöt ja asukkaat mukana: kärkihankkeiden tuloksia Tampereella

Tampereen kaupungin strategia rohkaisee kehittämään kaupunkia yhdessä eri toimijoiden…

Katso video: Kohti asiakaslähtöisiä kaupunkeja

Katso video: Kohti asiakaslähtöisiä kaupunkeja

Kaupungit avautuvat uudelle yhteistyölle yritysten ja koko kaupunkiyhteisön kanssa….

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke päättyy: kaupunkien palvelu­kehitykseen luotiin uutta toiminta­tapaa

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihanke päättyy: kaupunkien palvelu­kehitykseen luotiin uutta toiminta­tapaa

Kärkihanke käynnisti toimintakulttuurin muutoksen kuutoskaupungeissa. Kaupungit ovat siirtymässä kohden…

Tuloksia: Avoin osallisuus ja asiakkuus

Tuloksia: Avoin osallisuus ja asiakkuus

Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere, Turku ja Oulu vahvistivat elinkeinoelämän…

Asiakas­kokemuksen mittaaminen luo perustaa palvelujen kehittämiselle

Asiakas­kokemuksen mittaaminen luo perustaa palvelujen kehittämiselle

Asiakaskokemusta kuvaavaa tietoa on kerättävä aktiivisesti, jotta kaupungin työntekijät…

Oulu10:n tavoitteena maailman paras asiakaspalvelu

Oulu10:n tavoitteena maailman paras asiakaspalvelu

Oulu10:n asiakaspalvelun tähtäimessä on yhden luukun periaate sekä monikanavaisuus….