6Aika-työkalupakki

Metrokartta brändiin

Tässä bränditietopaketissa tutustutaan yrityksen brändäyksen kannalta olennaisimpiin asioihin.

Lue lisää

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.

Lue lisää

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti

Julkaisu Avoin osallisuus ja asiakkuuss -kärkihankkeen tuotoksista ja kokemuksista.

Lue lisää

Yhteiskehittämisellä uusia malleja ja mahdollisuuksia yritysyhteistyöhön

Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeessa toteutetun työllisyyspalveluiden…

Lue lisää

SELKO – Yrityspalveluja osallistamalla

Julkaisussa esitellään yrityspalvelukokonaisuutta ja sen kehityksessä hyödynnettyjä palvelumuotoilun menetelmiä.

Lue lisää

Asiakkuuksien ja palveluiden hallinnan kokonaisarkkitehtuuri

Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus –kärkihankkeessa määritellyn toiminnan-…

Lue lisää

Yritysyhteistyön toimintamalli – Käsikirja kehittäjälle

Mallin tavoitteena on mahdollistaa nopeat kokeilut ja ketteröittää hankintoja.

Lue lisää

Käsikirja palveluneuvonnan tarjoamiseen ja kehittämiseen monituottajaympäristössä

Opas monituottajaympäristössä tapahtuvan neuvonnan toimintamallin rakentamiseen.

Lue lisää