asiakkuus
Asiakaspalvelumallin kehittäminen
08.08.2019
Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.
Lue lisääAvoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti
Julkaisu Avoin osallisuus ja asiakkuuss -kärkihankkeen tuotoksista ja kokemuksista.
Lue lisääYhteiskehittämisellä uusia malleja ja mahdollisuuksia yritysyhteistyöhön
Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeessa toteutetun työllisyyspalveluiden…
Lue lisääSELKO – Yrityspalveluja osallistamalla
Julkaisussa esitellään yrityspalvelukokonaisuutta ja sen kehityksessä hyödynnettyjä palvelumuotoilun menetelmiä.
Lue lisääAsiakkuuksien ja palveluiden hallinnan kokonaisarkkitehtuuri
Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus –kärkihankkeessa määritellyn toiminnan-…
Lue lisääYritysyhteistyön toimintamalli – Käsikirja kehittäjälle
Mallin tavoitteena on mahdollistaa nopeat kokeilut ja ketteröittää hankintoja.
Lue lisääKäsikirja palveluneuvonnan tarjoamiseen ja kehittämiseen monituottajaympäristössä
Opas monituottajaympäristössä tapahtuvan neuvonnan toimintamallin rakentamiseen.
Lue lisääYritykset, yhteisöt ja asukkaat mukana: kärkihankkeiden tuloksia Tampereella
13.06.2018
Tampereen kaupungin strategia rohkaisee kehittämään kaupunkia yhdessä eri toimijoiden…
Lue lisää