asiakkuus
Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille
08.08.2019
Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille asiakasymmärryksen hankkimiseksi ja palveluiden kehittämiseksi.
Asiakaspalvelun koulutuspaketti
Koulutuspaketista löytyy erilaisia fasilitointitapoja, joita voit poimia käytettäväksesi erilaisiin…
Metrokartta brändiin
Tässä bränditietopaketissa tutustutaan yrityksen brändäyksen kannalta olennaisimpiin asioihin.
Asiakaspalvelumallin kehittäminen
Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.
Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti
Julkaisu Avoin osallisuus ja asiakkuuss -kärkihankkeen tuotoksista ja kokemuksista.
Yhteiskehittämisellä uusia malleja ja mahdollisuuksia yritysyhteistyöhön
Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeessa toteutetun työllisyyspalveluiden…
SELKO – Yrityspalveluja osallistamalla
Julkaisussa esitellään yrityspalvelukokonaisuutta ja sen kehityksessä hyödynnettyjä palvelumuotoilun menetelmiä.
Asiakkuuksien ja palveluiden hallinnan kokonaisarkkitehtuuri
Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus –kärkihankkeessa määritellyn toiminnan-…