Siirry sisältöön

asiakkuus

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille

Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille asiakasymmärryksen hankkimiseksi ja palveluiden kehittämiseksi.

Asiakaspalvelun koulutuspaketti

Asiakaspalvelun koulutuspaketti

Koulutuspaketista löytyy erilaisia fasilitointitapoja, joita voit poimia käytettäväksesi erilaisiin…

Metrokartta brändiin

Metrokartta brändiin

Tässä bränditietopaketissa tutustutaan yrityksen brändäyksen kannalta olennaisimpiin asioihin.

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa. Asiakaspalvelumallin työkirjassa kuvataan käytännön esimerkkejä.

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti

Julkaisu Avoin osallisuus ja asiakkuuss -kärkihankkeen tuotoksista ja kokemuksista.

Yhteiskehittämisellä uusia malleja ja mahdollisuuksia yritysyhteistyöhön

Yhteiskehittämisellä uusia malleja ja mahdollisuuksia yritysyhteistyöhön

Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeessa toteutetun työllisyyspalveluiden…

SELKO – Yrityspalveluja osallistamalla

SELKO – Yrityspalveluja osallistamalla

Julkaisussa esitellään yrityspalvelukokonaisuutta ja sen kehityksessä hyödynnettyjä palvelumuotoilun menetelmiä.

Asiakkuuksien ja palveluiden hallinnan kokonaisarkkitehtuuri

Asiakkuuksien ja palveluiden hallinnan kokonaisarkkitehtuuri

Julkaisu esittelee Avoin osallisuus ja asiakkuus –kärkihankkeessa määritellyn toiminnan-…