asiakkuus
Sähköisen asioinnin asiakastuen käsikirja
08.08.2019
Tämän käsikirjan tavoitteena on kuvata sähköisen asioinnin asiakastuen keskitetty…
Lue lisääMonikanavaisen asiointipalvelun käsikirja
Käsikirjassa tarkastellaan monikanavaisen asiointipalvelun johtamista ja kehittä- mistä palvelujen…
Lue lisääKyvykkyyksien johtamisen käsikirja
Tarkastelemalla organisaation toimintaa ja sen kehittämistä kyvykkyyksien avulla voidaan…
Lue lisääAvoimen osallisuuden käsikirja
Tässä käsikirjassa esitellään Avoimen osallisuuden malli, jonka avulla kaupunki…
Lue lisääAsiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja
Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja esittelee tapoja kerätä, analysoida…
Lue lisääPalvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille
Palvelumuotoilun menetelmiä yrittäjille asiakasymmärryksen hankkimiseksi ja palveluiden kehittämiseksi.
Lue lisääAsiakaspalvelun koulutuspaketti
Koulutuspaketista löytyy erilaisia fasilitointitapoja, joita voit poimia käytettäväksesi erilaisiin…
Lue lisääMetrokartta brändiin
Tässä bränditietopaketissa tutustutaan yrityksen brändäyksen kannalta olennaisimpiin asioihin.
Lue lisää