asiakkuus
Sähköisen asiakastuen toimintamallin kehittäminen
08.08.2019
Toimintamalli on yleistettävissä myös muiden kuin sähköisen palvelun asiakastuen…
Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys
Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys on tarkoitettu yleiseksi, minkä tahansa kaupungin…
Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys
Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys avaa uudenlaisia ajattelu- malleja ja -tapoja…
Sähköisen asioinnin asiakastuen käsikirja
Tämän käsikirjan tavoitteena on kuvata sähköisen asioinnin asiakastuen keskitetty…
Monikanavaisen asiointipalvelun käsikirja
Käsikirjassa tarkastellaan monikanavaisen asiointipalvelun johtamista ja kehittä- mistä palvelujen…
Kyvykkyyksien johtamisen käsikirja
Tarkastelemalla organisaation toimintaa ja sen kehittämistä kyvykkyyksien avulla voidaan…
Avoimen osallisuuden käsikirja
Tässä käsikirjassa esitellään Avoimen osallisuuden malli, jonka avulla kaupunki…
Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja
Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja esittelee tapoja kerätä, analysoida…