Siirry sisältöön

asiakkuus

Sähköisen asiakastuen toimintamallin kehittäminen

Sähköisen asiakastuen toimintamallin kehittäminen

Toimintamalli on yleistettävissä myös muiden kuin sähköisen palvelun asiakastuen…

Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys

Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys

Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys on tarkoitettu yleiseksi, minkä tahansa kaupungin…

Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys

Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys

Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys avaa uudenlaisia ajattelu- malleja ja -tapoja…

Sähköisen asioinnin asiakastuen käsikirja

Sähköisen asioinnin asiakastuen käsikirja

Tämän käsikirjan tavoitteena on kuvata sähköisen asioinnin asiakastuen keskitetty…

Monikanavaisen asiointipalvelun käsikirja

Monikanavaisen asiointipalvelun käsikirja

Käsikirjassa tarkastellaan monikanavaisen asiointipalvelun johtamista ja kehittä- mistä palvelujen…

Kyvykkyyksien johtamisen käsikirja

Kyvykkyyksien johtamisen käsikirja

Tarkastelemalla organisaation toimintaa ja sen kehittämistä kyvykkyyksien avulla voidaan…

Avoimen osallisuuden käsikirja

Avoimen osallisuuden käsikirja

Tässä käsikirjassa esitellään Avoimen osallisuuden malli, jonka avulla kaupunki…

Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja

Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja

Asiakkuustiedon tuottamisen ja hyödyntämisen käsikirja esittelee tapoja kerätä, analysoida…