6Aika-työkalupakki
Espoon avoimen osallisuuden malli
08.08.2019
Malli on ehdotus kaupunkitasoiseksi avoimen osallisuuden toimintatavaksi, kun kohteena…
Lue lisääMonikanavaisen asiointipalvelun johtaminen
Asiakkaalla on mahdollisuus hoitaa asiointiaan useamman kuin yhdellä kanavan…
Lue lisääSähköisen asiakastuen toimintamallin kehittäminen
Toimintamalli on yleistettävissä myös muiden kuin sähköisen palvelun asiakastuen…
Lue lisääEkosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys
Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys on tarkoitettu yleiseksi, minkä tahansa kaupungin…
Lue lisääAsiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys
Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys avaa uudenlaisia ajattelu- malleja ja -tapoja…
Lue lisääSähköisen asioinnin asiakastuen käsikirja
Tämän käsikirjan tavoitteena on kuvata sähköisen asioinnin asiakastuen keskitetty…
Lue lisääMonikanavaisen asiointipalvelun käsikirja
Käsikirjassa tarkastellaan monikanavaisen asiointipalvelun johtamista ja kehittä- mistä palvelujen…
Lue lisääKyvykkyyksien johtamisen käsikirja
Tarkastelemalla organisaation toimintaa ja sen kehittämistä kyvykkyyksien avulla voidaan…
Lue lisää