asiakkuus
6Aika Oulussa – Kohti älykkäämpää ja avoimempaa kaupunkia
17.06.2021
6Aika-strategia on vahvistanut ja vakiinnuttanut alustamaisen toiminnan ja sen…
6Aika-strategia tuotti vaikuttavaa kaupunki-kehittämistä – Tampere ja Turku innovaatioalustoina
Hyvä toimintamalli, vaikuttava kokonaisuus ja toimiva yhteistyö. 6Aika-strategia on…
6Aika-loppujulkaisu Kaupunkien aika
06.04.2021
6Aika on aloittanut uuden luvun suomalaisten kaupunkien kehittämisessä. Yhdessä…
Tukea käyttäjälähtöiseen kehittämiseen
17.02.2021
Käyttäjälähtöistä kehittämistä voi tehdä yhteiskehittelyillä, testauksilla sekä käyttäjäkokeiluilla. Tuotekehittäjän…
Lapsiperheiden palvelut on koottu yhteiselle alustalle Oulussa – samaa ideaa hyödynnetään pian myös yritysten palveluissa
17.12.2019
Tammikuussa avattava uusi alusta niputtaa julkiset ja yksityiset yrityspalvelut…
Espoon tekoälykokeilun jatko: syrjäytymisriskin tekijöihin päästy kiinni, merkittäviä kustannussäästöjä jo nyt
23.10.2019
Tekoälykokeilu oli Espoossa osa kokonaisuutta, jossa on päästy kiinni…
Espoon avoimen osallisuuden malli
08.08.2019
Malli on ehdotus kaupunkitasoiseksi avoimen osallisuuden toimintatavaksi, kun kohteena…
Monikanavaisen asiointipalvelun johtaminen
Asiakkaalla on mahdollisuus hoitaa asiointiaan useamman kuin yhdellä kanavan…