asiakkuus
Tukea käyttäjälähtöiseen kehittämiseen
17.02.2021
Käyttäjälähtöistä kehittämistä voi tehdä yhteiskehittelyillä, testauksilla sekä käyttäjäkokeiluilla. Tuotekehittäjän…
Lue lisääLapsiperheiden palvelut on koottu yhteiselle alustalle Oulussa – samaa ideaa hyödynnetään pian myös yritysten palveluissa
17.12.2019
Tammikuussa avattava uusi alusta niputtaa julkiset ja yksityiset yrityspalvelut…
Lue lisääEspoon tekoälykokeilun jatko: syrjäytymisriskin tekijöihin päästy kiinni, merkittäviä kustannussäästöjä jo nyt
23.10.2019
Tekoälykokeilu oli Espoossa osa kokonaisuutta, jossa on päästy kiinni…
Lue lisääEspoon avoimen osallisuuden malli
08.08.2019
Malli on ehdotus kaupunkitasoiseksi avoimen osallisuuden toimintatavaksi, kun kohteena…
Lue lisääMonikanavaisen asiointipalvelun johtaminen
Asiakkaalla on mahdollisuus hoitaa asiointiaan useamman kuin yhdellä kanavan…
Lue lisääSähköisen asiakastuen toimintamallin kehittäminen
Toimintamalli on yleistettävissä myös muiden kuin sähköisen palvelun asiakastuen…
Lue lisääEkosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys
Ekosysteemien innovaatiojohtamisen viitekehys on tarkoitettu yleiseksi, minkä tahansa kaupungin…
Lue lisääAsiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys
Asiakkuusperustaisen tietojohtamisen viitekehys avaa uudenlaisia ajattelu- malleja ja -tapoja…
Lue lisää