Päiväys ja aika
10.02.2020
09:00 - 16:00
Tapahtumapaikka
Otaniemen lukio
Asiakaslähtöinen kehittäminen edu-tuotteissa – Palvelumuotoilu ja yhteiskehittäminen liiketoiminnan kilpailukyvyn vahvistajana.
Ilmoittautuminen alkaa 1.1.2020. Tilaisuus on täyteen varattu. Varasijoille voi ilmoittautua sähköpostitse maiju.haltia-nurmi@espoo.fi
Koulutuksen tavoitteena on ymmärtää, miten palvelumuotoilun työkaluja voidaan hyödyntää uusien palveluiden/ tuotteiden kehittämisessä liiketoiminnan kehittämisessä ja kilpailukyvyn vahvistamisessa.
Koulutuksessa pureudutaan mm. näihin kysymyksiin:
- Mitä palvelumuotoilu tarkoittaa käytännössä?
- Mitä yhteiskehittäminen tarkoittaa käytännössä?
- Miten rakentaa ymmärrystä asiakaskokemusta?
- Miksi yhteiskehittäminen ja palvelumuotoilu on tarpeellista ja miksi siihen kannattaa panostaa?
- Kuinka palvelumuotoilulla ja yhteiskehittämisellä voidaan käytännön tasolla tehdä parempaa bisnestä?
Koulutuspäivän agenda
Aamiainen 8:30 alkaen
Aamupäivä 9:00-12:00
- Yhteiskehittäminen ja palvelumuotoilun prosessi
- Asiakaskokemuksen ymmärrys
Lounas 12:00-13:00
Iltapäivä 13:00-15:30
- Yhteiskehittämisen ja palvelumuotoilun työkalut käytännössä
- Käytännön harjoituksia, joita yritykset pääsevät soveltamaan omaan kehittämiseen
Kouluttaja: Krista Keränen, Laurea Ammattikorkeakoulu
Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti koulutusalan yrityksille, muttei poissuljettu muiltakaan. 6Aika: Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt-hankkeen yritysvalmennukset ovat de minimiksen alaista tukea. Osallistuvien yritysten tulee toimittaa de minimis -ilmoitus ennen valmennuspäivää. Kyseessä on EU-komission De minimis -asetuksen (Komission asetus (EU) N:o 1407/2013) mukainen ilmoitus, jonka valmennuksen järjestäjä lähettää yritykselle täytettäväksi ilmoittautumisen jälkeen.