Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti

Cover for article 'Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportti'

Oikeat palvelut, oikeille asiakkaille, oikealla tavalla, oikea-aikaisesti.

Avoin osallisuus ja asiakkuus –kärkihankkeen tavoitteena on parantaa palvelujen saavutettavuutta ja käytettävyyttä sekä luoda uusia palveluliiketoimintamahdollisuuksia kuutoskaupungeissa. Hankkeen välittöminä tuloksina yritykset ovat voineet testata ja kehittää palveluita kaupungin tarjoamissa ympäristöissä sekä saaneet palveluitaan osaksi kaupunkien monituottajamallia tai palvelunäkymää.

Tähän julkaisuun on kerätty kokemuksia ja havaintoja hankkeen tuotoksista ja kokemuksista, mutta ennen kaikkea se kertoo matkasta kohti asiakaslähtöisiä palveluekosysteemejä.

Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteeenvetoraportti

Kooste Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeen yhteenvetoraportista

Esimerkkejä Avoin osallisuus ja asiakkuus -kärkihankkeesta