Siirry sisältöön

Asiakaspalvelumallin kehittäminen

Asiakaspalvelun periaatteet esitellään Asiakaspalvelumallin käsikirjassa.

Asiakaspalvelumallin työkirja puolestaan sisältää kuvauksia ja käytännön esimerkkejä työtavoista, joilla tiimit ja yksittäiset työntekijät voivat kehittää omaa työtään. Menetelmiä soveltamalla parannetaan Helsingin palveluita käyttävien kaupunkilaisten asiakaskokemusta. Työkirja on elävä opas, joka täydentyy uusilla menetelmillä. Alla linkit myös menetelmien kuvauksissa viitattuihin työkalupohjiin, joita kannattaa käyttää työskentelyn apuna.  Pohjat on suunniteltu siten, että A3-kokoisista paloista voi tarvittaessa teipata yhden ison alustan.

Asiakaspalvelumallin_käsikirja

Asiakaspalvelumallin_työkirja

KehitaKokeillen-Kokeilusuunnitelma

KehitaKokeillen-Palautekaavio

ongelmanratkaisut

kevytkokeilusuunnitelma

tarinankerrontakanvaasi

muutossuunnitelma

juurisyyanalyysi