Siirry sisältöön

Asiakaspalvelun koulutuspaketti

Sinä voit hyödyntää tätä koulutuspakettia erilaisin tavoin. Jos olet esimies, voit miettiä minkälaisia asioita haluat poimia koulutuspaketista läpikäytäväksi ja pohdittavaksi oman tiimisi kanssa. Koulutuspaketista löytyy myös erilaisia fasilitointitapoja, joita voit poimia käytettäväksesi erilaisiin ryhmätilanteisiin. Voit myös hyödyntää koulutuspakettia muistilistana ja sisältönä perehdytyksessä. Koulutuspaketti toimii myös itseopiskelun välineenä. Jokaisen teeman lopuksi on listaus herättelevistä kysymyksistä, joiden avulla voi pohtia esim. mitä lisätietoa tarvitsee ja mistä asioista haluaisi keskustella työyhteisössään enemmän.

Asiakaspalvelun koulutuspaketti, raportti

Liitediat: Asiakaspalvelun koulutuspaketti